Translate

2013年8月26日

[頭髮] 好好好激氣既事 - 係salon白等一個鐘,大家千祈唔好去!

好好好激氣既事 - 係salon白等一個鐘,大家千祈唔好去!

好好好激氣既事 - 係salon白等一個鐘,大家千祈唔好去!

文章日期:08/26/2013 11:54 am
有一件好好好激氣既事要同大家講!!
話說我一個月前在groupon見到天后一間salon做頭髮keratin treatment非常超值,
(在其他地方要$2,000+的treatment只要$700就可以)

所以都不用考慮就買下了~

過幾天打電話預約 (groupon上寫至少三天前預約),接訂電話的男生也很有禮貌,不過可以選擇的時間有點少,

平日假日都約滿了,直至3星期後才有位! 不過我可以理解,groupon一般都這樣。便宜就要等我是可以明白的。

結果在電話裏頭他們跟我說可以多加一個時間給我(原本是1點開始預約),約在兩星期後, 就是剛剛過去那個星期日12點。


之後... 令我超憤怒的事就發生了!!!

當天我12.10am左右到達,踏進門口時,

salon: 咁早既!
我(心想) 我約左12點喎...
salon  師父未返到喎, 你坐陣先啦~
咁我坐低,其他人各忙各的,枱前連雜誌都無本,不過諗住等一陣所以都OK,

二十分鐘過後...

  我想問師父幾時返?
salon如夢初醒記得有我這個人  唔...你等多十五分鐘啦
跟住走開左, 時間已經係12:30

又十五分鐘都無見到佢地打電話搵阿'師父',我又問要等到幾時。

salon睇左本booking簿一下,指佢我預約了的時間,我見到由朝早到一點幾格係用紅筆劃走晒...
salon(指住booking簿)  佢可能睇唔到你個booking, 但佢約左另一個客一點鐘, 應該一點前會返黎..

(咁我呢?)

一點??!!佢約我十二點喎。

結果我等到一點十分,依然人影都無個,

我(心想)  係咪咁離譜,仲話約左下個客一點鐘?!
我(執野走)  我走啦,唔等啦,等左成個鐘!!!
salon見我要走  唔好意思呀(整個小時裏第一次聽到唔好意思!!!) 你再book過下次啦~


沒有bye-bye,我走了但太生氣了!

1) 整個過程沒有人主動同我講到底阿'師父'幾時返

2) 我枱頭連本雜誌都無,佢地由得我係度白等,但
間舖的其他職員得閒到有D係度煲電話,有D坐係梳化玩電話!
3) 除左我走個陣,一句唔好意思都無人同我講過,仲問我做咩約咁早 (!)

4) 沒有意圖做makeup appointment,仲叫我自己再打去約過

5) 到現時為止阿'師父'都無搵過我!

所以我決定問groupon退款!!!! (去信中...)

唔想再去呢間野做! 寧願比貴D好過!!


太激氣啦~所以打很長,多謝睇我發牢騷 >3<

沒有留言:

發佈留言

留言吧!
Leave your comments